ESKOLAK BERTAN BEHERA ERA MUGAGABEAN

Hezkuntza Sailburuaren jarraibideak aplikatuz, COVID19ren zabalkundea sahiesteko, martxoaren 13tik aurrera Bizarain BHIn bertan behera gelditzen dira eskolak era mugagabean.

Eskolekin batera, azterketak, errekuperazioak, irteerak, ekintza osagarriak, Hauspoa, Bidelaguna eta jangela ere bertan behera gelditzen dira. Era berean, familiekin eta ikasleekin jarrita zeuden bilera guztiak bertan behera gelditzen dira.

Arrazoi berdinagatik, babes neurriak kontuan hartuta, ikastetxea itxita egongo dela jakinarazten dizuegu.

Gurekin harremanetan jarri nahi baduzue, bi bide izango dituzue:

BIZARAIN BHI LILATOIAREKIN BAT

Aurten Bizaraingo ikasle, guraso zein irakasleek batera parte hartu dute LILATOIAN.

Eskerrik asko bihotzez parte hartzaile guztiei eta zorionak.

Oso dotore janzten duzue egun honetarako diseinatu den kamiseta berria!!

Aurten ere, ihauteriak umore onean

Ipuin tradizionalen moldaketen aurkezpena LHn

Gure 1. mailako ikasleak, gaztelania arloko proiektua dela eta, beraiek moldatutako ipuin tradizionalen bertsioak Lehen Hezkuntzako 1., 2. eta 3. mailetan aurkeztu zituzten.

SANTA AGEDA BEZPERA

Santa Ageda Yageda