DBH Ikasleak Gure kasan

DBH1go ikasle batzuk ETBko Gure Kasa programara joan dira:

4. mailako ikasketa bidaia

4. mailako ikasleak ikasbidaian daude egun hauetan Katalunian. Lehen egunak Sort eta Aigüestorteseko Parke Nazionalean pasa zituzten. Asteazkenean Bartzelona bisitatu zuten eta jada Salouen dira. Ondo pasa dezatela opa diegu!

Sastarraingo barnetegia

Martxoaren azken astean 3. DBH.ko ikasleak Sastarraingo baserri eskolara joan ziren(Zestoa) 3 egun ingelesez aritu ziren aktibitateak egiten, hau da, ingeleseko barnetegia. Primeran pasa zuten eta ingelesa asko ere praktikatu zuten.
The last week of March 3.DBH. students went to Sastarrain (Zestoa). They spent 3 days using English in all the activities programmed. It was a great change to practice English and they had a fantastic time!

La última semana de marzo, los alumnos de 3. DBH. fueron a la granja-escuela de Sastarrain (Zestoa) a un barnetegi en inglés. Tuvieron la oportunidad de practicar este idioma en todas las actividades con sus monitores y también con los profesores acompañantes y lo pasaron fenomenal!!!!

Ingelesez ipuina kontatzen LHan

Aste honetan 3. mailako ikasle batzuk LH eraikinera joan dira ipuin ingelesez kontatzera eta antzeztera. Ingelesa asko praktikatu dute eta primeran pasa dute esperientzia honetan. Hurrengo urtean gehiago!!

BAKARRIZKETA / TXISTE KONTAKETA LEHIAKETA

Arrakastatsua suertatu da aurtengo edizioa. Parte hartzaile asko ikasle, irakasle eta langile ez irakasleen aldetik. Giro ezin hobean aritu gara bi astez jolas garai guztietan. Azken emanaldia ostiralean izango da, aste santuko oporren bezperan saio berezi batekin.

Zorionak eta mila esker parte hartzera ausartu zareten ikasle eta langile guztiei, patioa eta gure belarriak hainbat egunez euskaraz laztandu dituzuelako. Mila esker baita ere jolas garai guztietan laguntzen, entzuten eta aurkezten egon zaretenoi. Mundialak zarete!

BIDEOA